poniedziałek, 14 marca 2016

Dziś u mnie świątecznie. Zrobiłam frywolitkowy koszyczek wielkanocny według wzoru Kristine Nikolajsen. Zamieszczam zdjęcia różnych wersji z aksamitną wstążką i bez. Osobiście uważam, że wstążeczka trzyma w ryzach koszyczek, który jest dość delikatny. Na zdjęciu możecie też obejrzeć pisanki pomalowane przeze mnie. Są na wstążeczkach, dzięki temu można je zawiesić w oknie, na gałązce lub w dowolnym miejscu. U mnie wszystko musi być poza kocim zasięgiem. Jak widać na załączonym zdjęciu chwila mojej nieuwagi i nie miałabym jednej z pisanek. Ze względu na to, że koszyczek daje się kształtować możecie zobaczyć jak formowałam wygląd mojego. Nici Aida 20.

My tatting Easter basket and my hand made Easter eggs. Pattern Kristin Nikolajsen. Thread Aida 20





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz