niedziela, 23 kwietnia 2017

Przymierzyłam ostatnio szal, który robię i doszłam do wniosku, że jest za krótki. Dorobiłam więc na długość o 30 cm i teraz ma 180 cm. Chciałabym aby po wykończeniu osiągnął długość około 2,20 cm. Zaczęłam 4 rząd, ale nitka jest tak cienka, że nie widać żeby szala przybywało. Wychodzi, że trochę na macham się czółenkami przy tworzeniu tego egzemplarza. Mam jednak wspaniałą Pomocnicę, która namiętnie ze mną frywolitkuje. Jak widać na załączonych zdjęciach .
 
I came to the conclusion that my shawl is too short. I made 30 cm more. It has 180 cm now. I would like it has a final length about 220 cm. I started 4 row. I am still doing. The thread is very thin so I will be waving the shuttles a lot. I don't worry about this becouse I have a very good Helper,. She tats very fast  as you see on the photos. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz