czwartek, 8 czerwca 2017

No to moi Drodzy szal skończony. Dziś dorobiłam biżuterię i w zasadzie to jestem gotowa na wesele. Szal zrobiłam z nici Tytan nr 40 firmy Ariadna. Ma długość 194 cm , szerokość 38 cm. Z nici robi się fajnie i co najważniejsze szal się nie gniecie. Jutro przejdzie swój chrzest to powiem jak się spisał.Pomysł i wykonanie własne . Kolię zrobiłam z Madeiry nr 10. Dodałam różnokolorowe perły, hematyty i agaty. Pasuje idealnie do całości. Pomysł biżuterii i wykonanie własne. Niedługo zrobię lepsze zdjęcia ale dziś czeka mnie jeszcze malutka serwetka dla nowożeńców. Pozdrawiam, udanego wieczoru 



I have finished my shawl and jewelry for wedding day. I am very happy becouse this special day is tomorrow. Shawl and jewelry fit perfectly to my dress. Shawl I made it from thread Ariadna no 40, lenght 194 cm, width 38 cm. Own idea and execution. Jewelry I made from Madeir no 10,, I used different colour of pearls, hematites and agates. own idea and execution. Soon I will do new , better photos. Today I have to finish small doily for the newlyweds. I wish you good day




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz