niedziela, 15 października 2017

No i nie mogłam się oprzeć. Znalazłam taki oto kołnierzyk i od razu zdecydowałam, że muszę go sobie zrobić. Jest cudny! Idealnie pasuje mi do bluzeczki w serek a wersja skrócona do bluzeczki pod szyję. Nadaje się do spięcia broszką lub bez. W każdej wersji prezentuje się doskonale. Oba wykonałam z nici Anchor Freccia. Wzór z gazetki "Frivolite". Na zdjęciach możecie zobaczyć każdą z wersji.

I have a new collar! When I saw it in the magazine I decided I had to have it. I made two version. One is for blouse cut in diamond and short version for blouse under the neck. We can pin a brooche to the collar or not. They are present perfectly in each version. The collars are made from thread Anchor Freccia. Pattern from magazine "Frivolite". On the photos you can see all versions.





.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz