wtorek, 10 października 2017

W niedzielę robiąc porządki w starych gazetach zrobiłam niesamowite odkrycie! A właściwie cudowne!!! Znalazłam stare gazety z wzorami frywolitkowymi , o których zapomniałam. Kochani przez jakiś czas pomęczę was robótkami z nich . A oto pierwsza z serwetek. Wzór pochodzi z gazetki "Kram z robótkami" niewiadomej daty ale raczej z lat 80/90. Zrobiłam ją z cudownych nici Anchor Freccia no 16. Super nitka. Ślizga się doskonale więc szybko się robi. Grubość nitki porównywalna do Doppio Ritorto 16/3=12, Babylo 20 i Limol Mercer Especial PT20.SP12. Zrobiłam zdjęcie dla porównania. Średnica serwetki to 34 cm.

New doily I made from thread Anchor Freccia no 16. It is fantastic thread. Thread thickness can be compared to Doppio Ritorto 16/3=12, Babylo no 20 and Limol Mercer Especial PT20,SP12. I made a photo for comparison. Diameter 34 cm. Pattern from polish magazine "Kram z robótkami".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz