czwartek, 9 listopada 2017

Znalazłam serwetkę, która mnie powaliła! Jest niesamowita, więc ją zrobiłam. Fajnie wygląda na nocnym stoliku. Autorem projektu jest Erika Tashiro. Wzór jest darmowy więc pozwalam sobie zamieścić jego schemat. Znalazłam go na tat-marmelo.blogspot.jp. Moja wersja zrobiona jest z nici Babylo nr 10 i dzięki temu jej średnica jest większa. Ma 20 cm. Wzór jest prosty więc bierzcie czółenka i zróbcie sobie takie cudo!

The doily that I present today is sweet so I had to do it. Pattern is free so I put schema on my page. The diagram I found on Erika Tashiro's blog (she is the author of the project) tat-marmelo.blogspot.jp.
My doily I made from thread Babylo no 10 because of this its diameter is bigger = 20 cm. Pattern is easy so I encourage you to do this doily.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz