niedziela, 25 marca 2018

Zaczęłam robić serwetkę dla mojej siostry. Jak na razie ma 29 cm średnicy. Centralnie użyłam jeden większy element i małe kwiatki na obwodzie. Musiałam dorobić kilka żeby było symetrycznie. Jutro rozpiszę duży kwiatek bo też będzie ich za mało. Nitka, którą robię jest jaśniejsza, dzięki czemu widać, które elementy były robione przez naszą wujenkę 40 lat temu. Nitka jest dosyć cienka więc serwetka jest delikatna -Filo di Scozia nr 16. Myślę sobie, że jak na razie to serwetka wychodzi całkiem fajnie . Mam nadzieję, że też tak sądzicie.
Ta sama serwetka jest w różnym oświetleniu i tle , dzięki czemu można dokładnie ją obejrzeć.


I started doily for my sister. It has 29 cm diameter for now. I used the elements made by our aunt 40 years ago. I made some small flowers becouse it wasn't enough. I used thread Filo di Scozia size 16. The colour of thread is different from the old elements so we can see that they were made a long time ago. I think the doily looks good. I hope you like it. Tomorrow I will start next row. I have to compose the big elements. I put some photos with different light .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz