czwartek, 2 maja 2019

Zobaczcie jaki sobie zrobiłam zestaw. Wygląda bosko!!! Koraliki w kolorach brązu Toho 11, 15, brązowe Svarowskiego, turkusy i lekko brązowe perły połączone z beżową nitką Yabali nr 50 komponują się doskonale Jakiś czas temu robiłam podobną kolię, która miała być dla mnie ale moja przyjaciółka tak długo wierciła mi dziurę w brzuchu, że dostała ją na urodziny. Musiałam więc sobie zrobić nową. Moja ma więcej kamieni i do kompletu klipsy z bransoletką. Pomysł biżuterii i wykonanie własne.


I finished my new set. It looks cool. Beads in brown colour - Toho 11, 15, brown Svarowski's beads, turquoise and light brown pearls combined with beige thread Yabali No. 50 looks perfectly. Some time ago I was making a similar necklace, which was for me but my friend wonted it very much so she got it for her birthday. I had to make a new one. Mine has more stones additionally has got clips and bracelet. This is my own idea and execution .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz