wtorek, 7 listopada 2017

Oj ciut zmęczył mnie szal, zdecydowałam wiec zrobić sobie krótką przerwę. I właśnie tak powstały malutkie ankarsiki. Inspiracją do ich stworzenia były kolczyki w internecie. Mnie się podobają . Mam nadzieję, że wam też. Do ich zrobienia użyłam granatową nitkę nr 10, 45 koraliki Toho nr 11. 1 perełkę, 5 podłużnych perełek o długości 6 mm i 5 kryształków ołowianych. Do ich wykonania potrzebne jest jedno czółenko na które nawlekamy 28 koralików. Po 5 wykorzystujemy do zrobienia delikatnej obrączki na chwoście. Pozostałymi 12 dekorujemy kolczyki. Dla chętnych udostępniam rozpisany wzór. Miłego frywolitkowania .
 
Yesterday I decided to make a break in making a shawl. For the rest I made small earings in Ankars style. I share my pattern. To make them we need: thread no 10, 45 Toho beads no 11, 1 small pearl , 5 small beads and 5 oblong pearls -6 mm, one shuttle on wich we roll 28 beads. 12 we use to decorate earings, 5 last beads we use to decorate small fringe. I wish you nice tatting.




1 komentarz: