czwartek, 10 stycznia 2019

Skończyłam moją torebkę. I powiem wam, że jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Koraliki, którymi ją wyszyłam to szklane farfale, które nie rzucają się w oczy ale dodają szyku torebce. Gdy pada na nią światło to delikatnie błyszczą. Dodatkowo dwa chwosty ombre z koralikami również przyciągają uwagę. Boki wykończyłam czarną aksamitką co też fajnie wygląda. Jutro postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Mam nadzieję że wam również się podoba.
I finished my new bag. And I will tell you that I am very happy with the final result. The beads I sew they are glass farfale. When the light hits it, it gently shines. In addition, two ombre tassels with beads also attract attention. I finished the sides with black velvet, which looks good too. Tomorrow I will try to take better photos. I hope you like it my new bag.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz