poniedziałek, 8 lutego 2021


 

Niedługo Walentynki więc mam dla Was malutki drobiazg. Serwetka "Lilac" mojego pomysłu jest bardzo prosta więc nawet początkujące Frywolitanki poradzą sobie z jej wykonaniem. Moja serwetkę zrobiłam z 3 kolorowych nici Babylo DMC nr 20. Średnica to 19 cm. Wzór Elżbieta Jurzysta. Życzę miłego frywolitkowania 🙂 🙂
🙂
Valentine's Day is coming soon, so I have a little gift for you. Doily "Lilac". It is very simple, so even beginner tatting will be able to do it. My doily I made using 3 colored threads Babylo DMC size 20. Diameter 19 cm. Pattern Elżbieta Jurzysta. I wish everyone good tatting 🙂 
 
 
 



 

5 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór i pięknie dobrane kolorki -przepiękna serwetka !
    Dziękuję za udostępnienie schematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu , mam pytanie -w ostatnim okrążeniu jest 14 pikotek czy co 2 słupki? I ile słupków przed ipo pikotkach nie mogę się doczytać.
    Dziękuję za odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu w ostatnim rzedzie robisz 16 słupków a potem 14 pikotek. Po między nii po 2 słupki i znów 16 . To jest łuczek. Pamiętaj żeby pikotki w pierwszym kółeczku zrobić dłuższe u mnie po złożeniu maja okolo 3 mm. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń